Wyświetlenia:

sobota, 26 listopada 2016

Ważna jest walka o wszystko czego pragniemy,,,

    Przyznam szczerze, że jest mi się trudno w tym wszystkim odnaleźć i zebrać to wszystko w jedną całość. Staram się być zmotywowana, ale momentami nie potrafię. Z jednej strony bardzo brakowało mi dodawania postów, a z drugiej nie miałam do tego głowy. Mam nadzieję, że moje posty będą pojawiały się co raz częściej i będą co raz ciekawsze. Wiem, że wiara i walka o spełnienie marzeń jest w tym wszystkim bardzo ważna i ja tej wiary nie tracę i nie porzucam tej walki, może o tym świadczyć chociażby to, że wciąż prowadzę tego bloga. Wiem, że początki są bardzo trudne, dlatego nie może zabraknąć mi motywacji. Pamiętajcie trzeba działać, nie można siedzieć bezczynnie! Ostatnio pojawiają się w mojej głowie nowe inspiracje, pomysły, coś czego do tej pory nie było... sama nie wiem czy będzie to jakimś nowym początkiem, ale kto wie, być może... 



 Przepiękne miejsce, z którym wiąże się wiele cudownych wspomnień oraz niezapomnianych chwil. Dodaję te zdjęcia tak na przemyślenie sobie i zadumanie się nad swoim życiem :)

3 komentarze:

  1. Tu się z Tobą zgodzę. Przede wszystkim w życiu trzeba walczyć o swoje i nie poddawać się, spełniać swoje marzenia. Wiara w siebie czyni cuda! Miejsce jest przepiękne, idealne do przemyśleń, marzeń.. ale kto powiedział, że marzenia się nie spełniają? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ktoś ma podobne spostrzeżenia. Miejce cudne mam nadzieję że każdy ma tekie swoje idealne :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. KOCHAM ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń