Wyświetlenia:

poniedziałek, 9 stycznia 2017

Dlaczego nie każdy blog ma swoją określoną tematykę?

O czym jest mój blog... Mogłoby się wydawać, że tak naprawdę o wszystkim i o niczym, ale dlaczego? Każdy kto zakłada swojego bloga, często ma w miarę sprecyzowane tematy o których chcę pisać, ja muszę się przyznać, że u mnie tak do końca nie jest i nie było, uważam, że jeśli miałabym bardziej sprecyzować jego temat byłoby mi naprawdę trudno. Nie chcę też oddać się całkowicie jednej rzeczy, uważam, że jeśli mój blog miałby dotyczyć czegoś konkretnego, bardzo by mnie to ograniczyło. Blogi typowo tematyczne, np. o modzie czy o kulinariach zazwyczaj zakładają ludzie z pasją, ale skoro ja nie mam jednej określonej tematyki znaczy, że nie mam pasji... oczywiście, że nie wręcz przeciwnie mam pasję i zapewne wiecie, że jest nią muzyka, lecz nie chciałam by mój blog ograniczył się do tylko i wyłącznie tematów typowo muzycznym. Interesuje mnie także wiele innych rzeczy, którymi chciałabym się tutaj dzielić, jestem osobą dość cichą skorą do przemyśleń, lecz czasem naprawdę trudno jest mi je spisać tak jakoś ładnie i składnie :) Wiem, że nie dodaję wpisów za często lecz chciałabym, by to co przekazuję nie było takie "puste" i stworzone na siłę. Wiem, każdego interesuje co innego jedni lubią czytać o tym jak toczą się czyjeś losy inni wolą zagłębić się w literaturę, a jeszcze inni przeglądać nowe stylizacje. Ja natomiast jestem osobą, która lubi tworzyć i odczuwam taką wewnętrzną potrzebę dawania innym inspiracji, dawania czegoś od siebie. Na początku było mi trudno zaakceptować to, że jestem inna i mówiąc "inna" nie mam tutaj na myśli czegoś w stylu, że wyglądam jakoś inaczej, czy że mam jakąś chorobę (nie urażając nikogo). Chodzi o to jaka jestem pod względem charakteru, osobowości.Postaram się w miarę nie długo dodać post bardziej to wyjaśniający. No a tak wracając do tematu tematu mojego bloga to chcę aby każdy post zawierał jakiś przekaz, coś innego i indywidualnego, ale nie chcę się ograniczać, chcę po prostu, by słowa same ze mnie płynęły i poruszać temat, na który w danym momencie będę miała coś do powiedzenia, nie chcę wymyślać niczego na siłę.Wydaje mi się, że lepiej by posty były szczere i prawdziwe niż dodawane na siłę i o niczym sensownym. A wy jak sądzicie...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz