Wyświetlenia:

środa, 13 lipca 2016

Moment, w którym musisz dokonać zmian!

  Dlaczego szukam w sobie motywacji, jak ją odnaleźć? W moim życiu nastąpiło dużo zmian, wiadomo z dnia na dzień staje się doroślejsza, uświadamiam sobie nowe rzeczy. W tym momencie na to patrząc jaka byłam kiedyś potrafię dostrzec ile we mnie zaszło zmian. Jest we mnie wiele siły i chęci do dokonywania czegoś na co kiedyś bym się nie zdecydowała. Każdego dnia uświadamiam sobie, że nie mogę stać w miejscu, muszę posuwać się na przód i zacząć z całych sił walczyć o swoją przyszłość i o marzenia. Założyłam tego bloga już ponad miesiąc temu, na razie nie mam zbyt wielu czytelników, ale i tak jestem z siebie dumna, że dzielę się tym wszystkim z innymi. Moment, w którym zaczynam działać w moim życiu nadszedł. Może Ty też potrzebujesz motywacji, której mi w sobie tak trudno było odnaleźć, jeśli tak to pamiętaj nie czekaj na to, aż ktoś Ci pomoże, bo taki moment może nie nadejść, jeżeli sami nie zrozumiemy, że potrafimy zdziałać wszystko to nie osiągniemy swoich celów. Jakaś mała zmiana, coś co sprawi, że choć trochę możesz zbliżyć się do spełnienia marzeń, być może to ten moment, wstań i zrób wreszcie to na co do tej pory brakowało Ci odwagi i motywacji!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz