Wyświetlenia:

piątek, 8 lipca 2016

Możesz wszystko!


   Ważne jest, aby posiadać w sobie choć odrobinę motywacji. Jeśli wszystko wydaje się bez sensu i nie mamy ochoty na nic, oznacza to, że nadszedł czas na zmiany. Warto od czasu, do czasu coś w swoim życiu zmienić, może to być jakaś drobnostka, lecz bez zmian i urozmaiceń popadamy w monotonię. Warto dążyć do chwil, w których jest się na prawdę szczęśliwym. Można poszukać motywujących tekstów, wiem, że nie które słowa potrafią na prawdę ująć, sprawić, że znajdziemy w sobie motywacje, że spojrzymy na coś z innej perspektywy. Mi czasem gdy popadam w taką, jakby monotonię pomagają motywujące słowa, teksty... W tym wszystkim co piszę, czym dzielę się z wami jestem zupełnie szczera i mam nadzieję, że czasem udaje mi się dodać siły innym opowiadając o swoich przemyśleniach. Warto odnaleźć w sobie coś dzięki czemu możemy dowiedzieć się o sobie więcej. Ja nie dawno rozwiązałam jakiś test, znaleziony przypadkowo na jakiejś stronie, o to wynik jaki otrzymałam: Artystka Jesteś artystką! Twórcza siła płonie w Tobie niczym ogień. Jesteś młoda duchem, wszystko widzisz jako dzieła sztuki. Choćby nie wiem co się działo, nigdy się nie poddawaj. Widzisz piękno w każdej rzeczy i każdej sytuacji, i tak długo jak dostrzegasz te rzeczy będziesz czuła się spełniona. I uważam, że jest w tym sporo prawdy. Wiara to coś co warto w sobie pielęgnować. Jeśli wierzymy i z całych sił o coś walczymy wszystko jest możliwe!!!
Na poprawę humoru i dodanie wiary! : https://www.youtube.com/watch?v=KRMWCa8EvCw



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz