Wyświetlenia:

czwartek, 29 września 2016

Zmiany...

 Wiem, że dawno nie dodałam postu, ale po prostu wokół mnie działo się naprawdę wiele. Pierwszy miesiąc w nowej szkole! Pewnie dodam oddzielny wpis o uczuciach i przeżyciach jakie mi towarzyszyły, lecz powiem tylko, że musiałam uporać się z tym co działo się we mnie każdego dnia. Postaram się dodawać wpisy częściej.

 Może to dziwne, ale do tej pory nie mówiłam otwarcie o swojej pasji. Wszystkie emocje które mi towarzyszyły były we mnie. Z tego, iż muzyka to najważniejsza rzecz w moim życiu zdawałam sobie tylko ja sama. Stopniowo zaczęłam mówić inny o tym co kocham robić. Na początku wiedziało nie wiele osób, lecz z czasem wszystko się zmieniło i już prawie każdy kto mnie znał wiedział, że lubię śpiewać. Od nie dawna zaczęłam chodzić na zajęcia wokalne, mam nadzieję, że będzie to kolejny krok w moim życiu, by znaleźć się bliżej muzyki. Czas leci tak szybko, boję się, że nie zdołam spełnić swoich marzeń i ułożyć życia tak jak tego bym chciała. Trudna jest walka samotna, lecz wiem, że nie mogę się poddawać! Mam nadzieję, że wystarczy mi sił, by spełnić postawione sobie cele!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz